سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپایکا

سلام. شاید برای شما هم شده که کسی بدون اجازه شما رو عضو کانال یا گروهی کرده باشه و شما هم از رو رودربایسی نخواید حذفش کنید؟ اینکه هر بار ورود به تلگرام با کانال ها و گروه های ناخواسته مواجه میشین ناراحتتون کرده؟ ممکنه بارها حذفش کرده باشین اما دوباره توسط دوستانتون عضو شده باشین! 

میدونین راه های استفاده از تلگرام زیاده، چه از گوشی چه از کامپیوتر و چه از طریق مرورگر میشه به تلگرام وصل شد و ازش استفاده کرد

باید بگم:

  • اگه نسخه ی نصبی کامپیوتر تلگرام استفاده میکنید این قابلیت رو داره که گروه یا کانال یا چت مورد نظرتون رو مخفی کنید (تو گوگل سرچ کنید)
  • برخی از نسخه های غیر رسمی تلگرام برای گوشی هم این قابلیت رو دارن (تو گوگل پلی یا بازار سرچ کنید)

 

ولی اگه مثل من از تلگرام روی وب استفاده میکنید (با مرورگر روی کامپیوتر میاید) این قابلیت وجود نداره که به ادامه این مطلب دعوتتون میکنم

من فقط با کامپیوتر از تلگرام استفاده میکنم اونم روی مرورگر، همیشه با این مشکل روبرو بودم تا اینکه برای خودم افزونه ایی ساختم که روی مرورگر نصب میشه و این مشکل رو برطرف میکنه.. این برنامه اسم گروه یا کانال مورد نظر رو تو خودش نگه میداره و هر بار وارد تلگرام میشم اونو برای من تو صدم ثانیه از لیستم حذف میکنه، اینطوری بدون اینکه از گروه یا کانال لفت بدم، اونو از دیدم مخفی نگه میدارم و احساس بهتری دارم از اینکه گروه یا کانال های ناخواسته لیست تلگرام منو شلوغ نکردن و تو وقتمم صرف جویی میشه :)

شاید شما هم عین مشکل من رو داشته باشین برای دریافتش تو نظرات اعلام کنید

توجه داشته باشین که این برنامه فقط برای تلگرام وب روی کامپیوتر هستش.. یعنی برای مرورگر کروم.. فایرفاکس و از این قبیل

 

مخفی کردن گفتگو، کانال یا گروه در تلگرام